ADMINISTRATOR BAZ DANYCH (Oracle)

MIEJSCE PRACY: POZNAŃ

 

Oferujemy:

  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne z obszaru obsługiwanych technologii
  • Elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę
  • Udział w międzynarodowych projektach

 

Główne zadania na stanowisku:

  • Instalacja, konfiguracja, administracja bazami danych Oracle
  • Monitorowanie efektywności działania baz danych, strojenie silnika
  • Rozwój skryptów i narzędzi monitorujących w/w technologie
  • Rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych Oracle 9i – 12c
  • Udział w projektach wdrożeniowych Oracle BI

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Minimum 1 rok doświadczenia w administracji bazami danych Oracle
  • Znajomość języka angielsko na poziomie dobrym
  • Znajomość PLSQL
  • Doświadczenie z Oracle BI
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Otwartość, komunikatywność
  • Innowacyjność i kreatywność przy wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Odporność na stres

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość systemów operacyjnych Linux
  • Certyfikaty OCA, OCP oraz ITIL
  • Znajomość Solarwinds

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij nam swoje CV praca@summ-it.pl

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W przesyłanych CV i listach motywacyjnych prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Oferty bez klauzuli o ochronie danych osobowych nie będą rozpatrywane.