ASYSTENT ZARZĄDU

MIEJSCE PRACY: POZNAŃ

 

Oferujemy:

  • Przyjazne miejsce pracy i fajny sprzęt
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę
  • Udział w międzynarodowych projektach
  • Praca w młodym zespole

 

Główne zadania na stanowisku:

  • Wsparcie zarządu w zadaniach operacyjnych
  • Kontakt z prawnikiem i przygotowywanie umów
  • Zarządzanie zakupami i działem księgowości
  • Codzienne prace administracyjne
  • Tworzenie dokumentów i prezentacji na potrzeby zarządu

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe administracyjne/biznesowe lub pokrewne
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
  • Samodzielność i kreatywność
  • Zaciętość w rozwiązywaniu problemów

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość prawa handlowego
  • Doświadczenie w obsługiwaniu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Umiejętności samo prezentacji

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij nam swoje CV praca@summ-it.pl

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W przesyłanych CV i listach motywacyjnych prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Oferty bez klauzuli o ochronie danych osobowych nie będą rozpatrywane.